kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Tuesday, August 28, 2012

::wAT Hal Lagi::

nape kadang2 keseronokan itu hanya seketika???tidak berpanjangan ape yang kita harapkan??kenapa selalu jd macam nie....kenapa xpenah nk memahami nie???kenapa hah???awak niii,kuat sngat menyakitkan ati ak nie...nape hah?serius..ak xpaham...awak kejam..!!!awak jangan sesuka hati wat hati saya sakit okeyh..!!awak dah betol2 kejam...! saya xnk paham awak dah..!saya dah ngalah pe yg awak nak tw...! saya dah ngalah masa 2 xboleh, masa nie xboleh...bila masa saya nk awak pown xboleh...

kawan..! kawan..!kawan..!!dah saya nie ape hah??

tungul..!tunggul..!!tunggul..!!

::mula-mula xboleh sebb nk BERFACEBOOK...ngadap la FACEBOOK awak 2 sampai mata awak lebam.....bosan dah gadoh pasal nie...buang masa je..bg awak memang menda nie simple...tp MENYAKITKAN ATI SAYA::

::pastu beborak ngan kawan-kawan xingat dunia...balik lewat tiap2 hari...saya tau lah diowang 2 tiap2 hari depan mata awak...bukan macam saya nie..jauh dari awak...tp 2 xbemakna awak leyh wat macam2 kat saya....saya masih ada hati lg...kalau awak nk sngt ngan kawan2 awak,g kawin ngn diorang 2...senang..!AWAK,SAKIT ATI SAYA TAHU TAK.!!!::

::awak,please la...HATI saya sakit je bila pikir kan...saya selalu sabar...selalu tahan ngn semua dugaan nie demi HUBUNGAN kita nie...awak,kenapa awak xnk berubah2 lagi nie???awak nk uji saya eah??supaya jd seorang penyabar untuk awak...???ke awak nk uji ape nie??sampai sekarang saya xpaham ngan keadaan awak,hati awak....awak nk ape tah::

::ADAKAH SAYA MASIH TIDAK SEMPURNA UNTUK AWAK???::

No comments:

Post a Comment