kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Tuesday, August 28, 2012

::4 years 2 month::

alhamdulilahhhh.....

masih di beri peluang untuk berada dalam hati dia lagi...

bersyukur kerana masih di sayamgi..yg penting "TIDAK MENDUAKAN SAYA..NO WAY"

Kadang-kadang xsngka perhubungan kami nie sampai tahap nie...maseh ye kerana di beri peluang bersama orang seperti "AWAK"..."SAYA HARGAI AWAK SANGT"

AWAK,

awak kne tahu...

dalam hati saya cuma awak jew tw..

walaupun kadang2 saya cakap yng saya "benci awak"...tp x...tue sebb saya sakit je..padahal saya syg awak yg teramat sangat tw...

kadang-kadang saya kate sy bosan dah ngn sikap awak...tp percaya lah yg saya nk awak berubah..2 jew...sebb sy syg awk la sy nk awk berubah,,,sy xnk kehilangan awak..

Kadang-kadang sy selalu marah awk,membebel kat awak...tp nk wat cmne...sy xnk cm 2...sayang nye la kan...

tp yg paling sy suka,sy suka pot-pet2 bila bersama awak...maseh la sebb selalu layan pot-pet saya 2...bertuahnye saya dapat orang yg betul2 sayang saya nie..

saya xkan lepaskan awak dalam hidup saya...

saya jugak xnk di duakan sampai bila2 k...ingat...saya xnk share ngan sape2 pown pasalawak..sebb awak MAXIMUM untuk saya seorang sahaja...

::ingin sentiasa bersama disisi awak seorang..!::!

::i need u....i miss u...u only...::

::semoga kita kekal hingga akhirnye..::

::I LOVE U until end.."FAKHARUROZI"...THAKS A LOt sayang..::

No comments:

Post a Comment