kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Tuesday, August 28, 2012

::MerDeka Raya::

hurrrrreeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....xsabanyee nk tunggu esok...nk balik kg halaman...jumpe keluarga tercinta la...cuti untuk merdeka lak...aissshhh...untung cuti dekat ngn weekend...jadi cuti pon bedereeetttt la....aissshhh...cuti jgn ditolak...hahahaha....ingat nk balik ganu, teringat cm nak balik raya la pulak....

walaupun mood tengah sedih sebb BELIAU, tp hati jd gembira bila teringat masa lapang untuk weekend nie.....ganu kitaaaaaaa bebeh..!!saya suka..saya suka...x balik kesorangan...drive with lovely brother in sister in-law...haiihh..speaking london lak hah...

terkenang akan peristiwa raya kat johor...walaupun xckup seorang,tp family sy masih nmpak ramai lg...biasalah,abg dah khwin,pi ngalah beraya umah mak mertua..xbermakna tiap tahun di beraya kat sana kan...hooreeeyyy-hooreeyyy raya la ....

::my biggest family...tp abg sulung xde...tp DIA tetap di hati kami sekeluarga::

::KAMI adalah puteri-puteri NORLAN..miss them so much..!!!::

::bersama saya si manis jelita GENIUS adeq saya....aiisshh....peneman ade,gadoh ade,tempat meluah pown ade...satu2 ade yg selalu kongsi bersama..sebb adeq dorang lagi kecil2 lagi..maseh berjiwa muda..::

::si kecil manis itulah adeq saya...mereka berdua sahabat baik tw..hah::

::my LOVELY mom...BELIAU satu-satunya ibu dunia akhirat saya...::

::pasangan COUPLE yang paling hebat dari biasa saya ANOK NORLAN...mereka lah NORLAN yg sy bangga kan letak di mana saja nama mereka yang berkait dengan saya..sayang mereka ketat-ketat dan sangat padat ye...::

::Ni kembar xserupa tapi sebaya::

::pepepon...saya amat menyayangi mereka lebih dari segalanya...HARTA DUNIA AKHIRAT saya::

No comments:

Post a Comment