kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Monday, August 27, 2012

::Adakah Benar::


::awak selalu macam nie ke???sukenya la keadaan awak mcmnie..tp yeke??::


::ye,saya akaui...kalau saya rindu sangt saya akan baca semula mcg2 sweet2 dari awak...kalau yg xsweet2 2 saya akan cepat2 padam...serabot je nk penuh inbox saya :)dislike..hehehehe..::


::saya tetap cinta,sayang awak sampai bila walaupun kadang-kadang sangt terluka::


::walaupun kadang-kadang hati saya retak,saya percaya suatu hari nanti hati kita akan bersatu::


::saya percaya cinta dari awak x PLASTIK::


::terima kasih kerana sentiasa sabar dengan saya::


::saya nak selalu dalam dakapan awak untuk selamanya::

sejauh mana pown kita,tetapi hati kita tetap bersama
sayang awak selamanye...........

No comments:

Post a Comment