kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Monday, August 27, 2012

::Heart For You::

DUDUK diam berseorang teringat tentang HATI...HATI yg kadang-kadang ceria,kadang terluka,kadang-kadang kesunyian...tp itulah HATI jika ianye selalu berkongsi...berkongsi kasih,berkongsi rasa,berkongsi cerita.... HATI susah di beri pada sebarang orang..hanya yang terpilih menjadi kekal abadi...

begitulah hati ak yg mempunyai pemiliknye...ak harap sang pemilik hati nie menjaga dengan sebaiknye....ak sayang pemilik hati ak nie...

::walaupun xpk tentang awak,tp ati saya selalu sedang bercakap dengan awak walaupun saya tahu awak xkan tahu keadaan macamnie...hati2..::

::kepala dekat bantal pon,HATI nie tetap memikiR TENTANG pemilik HATI nie::

::hati saya selalu berbisik "I LOVE YOU" xkira masa dan waktu..memang "I LOVE YOU SO MUCH N MORE MUCH"

::saya xnak HATI saya jadi macamnie dengan orang yg saya sayang sangt...saya tau,keaadaan nie sakit sangt...saya xnk..saya xnk...sebab HATI saya cakap dia sayang AWAK sorang je..::

::HATI saya selalu "SMILE" jika teringat dekat awak..sebab awak sentiasa buat HATI saya smile..terima kasih awak::
::and the last...MY HEART SAY "I LOVE U SO MUCH"..

SELAMANYE SAYA AKAN SAYANG AWAK.....

No comments:

Post a Comment