kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Saturday, April 9, 2011

DOAKAN SAYA



DOAKAN SAYA...
Doakan agar hati sy kuat untuk mempertahankan segalanye....
Doakan juga agar saya sentiase kuat menghadapinye...
Doakan saya agar saya sabar dengan sikapnya..
Doaka saya agar hati saya berpaut kuat hanya untuknya,
Doakan saya juga,
Agar hati saya sabar menempuh dugaan yang datang dalam hubungan saya,
Doakan saya agar saya dapat memperbaikki sikap saya,
doakan,
Agar hubungan ini akan kekal hingga akhir nafas saya..
Doakan,
agar saya mampu teruskan segalanya.

Doakan,
agar dirinya berubah untuk segalanya,
agar dirinya memikirkan keburukan ape yg berlaku suatu hari nanti,
agar dirinya berpaut dengan diri ini sahaja,
agar dirinya menjadi dirinya yang sebenar,

Doakan kami,
kekal selamanya,
di berkati dan di redhai,



kuatkan hati ini....
sayang dia jew....:(

No comments:

Post a Comment