kenangan terpahat selamanya

kenangan terpahat selamanya

lovely person in my heart

Tuesday, March 22, 2011

Itulah Sahabat..




salam..hye dah lama x wat luahan hati dan dedekasi kat blog nie...almaklumlah..kemalasan ketahapan kegemilangan untuk menaip kat ruang nie...jhahahaha...agpown xde idea la nk luahan...ni satu luahan r kan...al kisah..sahabat...sahabat nie sering di kaitkan dlm kehidupan kita kan..tanpa sahabat ak rase kita xleyh nk gerak..tanpa sahabat jugak la kita terkontang kanting jugak..tipu la law xde sahabat kita leyh jew..biase yg memerlukan sahabat apabila kita berjauhan dengan family kita...sahabat la peganti family kita...
kadang sahabat nie ade macam2 ragam kan..ade yg ok..ade yg kurang..ad yg macam2 la..
so tu lah kehidupan bersama "SEORANG SAHABAT"..tp kdg2 tension gak ngan sikap egois dia, care dia entah...cm kne btg hidung sendiri la...

Mencari seorang sahabat sejati walaupun ianya darah daging sendiri.. Begitulah ragam manusia, apabila senang ramai manusia akan mengerumuni tapi bila susah sorang pun tak nak dekat..
Memang diakui memang sukar untuk mencari sahabat.. Kawan memang ramai tapi dalam banyak-banyak kawan tu belum tentu satu pun yang akan terus menjadi sahabat anda sehingga akhir hayat.. Malahan pasangan anda juga tidak semestinya akan menjadi seorang sahabat..
Dalam mencari sahabat kadang-kadang kita sentiasa ditipu dengan tingkah laku seseorang.. Rakan yang disangka sahabat sanggup menikam kita tatkala kepercayaan diberi manakala rakan yang disangka musuh sanggup menghulurkan bantuan.. Memang dunia ni penuh dengan keunikan.. Setiap insan memiliki personaliti yang berbeza..
Akan berjumpakah saya dengan sahabat sejati?? Adakah ianya masih wujud di alam maya ini atau mungkin ak terlepas pandang dan tidak tahu menilai sahabat.. Mungkinkah saya agak cerewet dalam memilih sahabat?? Wallahualam..

memang sngat mencabar rase dengan SAHABAT,...xpelah..walaupun seoran yg menyakitkan tp ramai yg ade memberi support kita dr belakan..anggap lah satu cabaran untuk kita akan hadapi pada masa akan datang...semoga sahabat yg maseh setia di samping kita nie sentiase kekal hingga akhir nyawa kita..amin..
"SAYANGI SAHABAT YG MASIH DI SISI KITA"
dlm keaddaan yg agak kelam nie, sempat la jugak encik ati yg pernah jadi sahabt 6 bln ni dengar luahan hati dan seterusnye meghappy kan saya...credit to mu encik aty...syg kamu lebih la...




miss diss time with my encik ati.......hati sy untuk encik hati...:)



also credit my frenz...



kehulu hilir bersama bg menamatkan pengajian...

No comments:

Post a Comment